Catatan Yang Ditampilkan

Tempat terbaik bagi memulakan pelaburan emas

 Platform Pelaburan Emas Terbaik untuk Kejayaan Kewangan Anda ## Pengenalan Pelaburan emas telah menjadi pilihan bijak bagi pelabur yang mencari kestabilan dan pertumbuhan dalam portfolio mereka. Dalam era digital ini, terdapat pelbagai platform pelaburan emas yang boleh membantu kita mencapai matlamat kewangan. Kami akan menjelajah lima platform terbaik yang dapat memberikan pengalaman pelaburan emas yang mantap. ## 1. GoldSilver ### Kelebihan: - **Pilihan Produk yang Pelbagai:** GoldSilver menawarkan pelbagai pilihan produk emas, termasuk jongkong, syiling, dan bar emas. - **Pemindahan Emas Fizikal:** Pelabur boleh meminta penghantaran emas fizikal sebagai pelaburan jangka panjang atau simpanan. ### Kekuatan: GoldSilver menonjol dengan sokongan pelanggan yang cemerlang dan ketelusan dalam harga . ## 2. Etiqa Ounces ### Kelebihan: - **Pelaburan Secara Atas Talian:** Etiqa Ounces menyediakan platform dalam talian yang mudah digunakan untuk memulakan pelaburan emas. - **Rujukan Pelabura

​Seram! Wanita Ini Di ikuti Lelaki Tak Dikenali! Kerana Terlalu Takut, Dia Terus Menunjukkan Skrin HP. Tak Sangka Lelaki tu Lari Ketakutan!!

Apa yang akan kamu lakukan apabila dibuntuti seorang yang tidak dikenal? Larikah? Telepon polisikah? Bagaimana kalau saat itu tidak ada siapa-siapa di sekelilingmu dan tidak ada yang bisa dimintai tolong?

Ponsel selalu berada di tangan kita 24 jam dan ini bisa menjadi senjata yang kuat ketika dalam bahaya.

 

▼ Wanita ini merasa seorang pria berjalan mendekatinya

 

▼ Ia merasa diikuti dari belakang

 

▼ Sebelum si penjahat sempat beraksi, ia langsung menunjukkan layar handphonenya

 

▼ Penjahatnya langsung lari terbirit-birit dan tidak jadi melakukan kejahatannya.

Sebenarnya, apa yang ada di layar ponsel wanita tersebut?

Tampak seorang pria berbaju polisi memberi peringatan secara lisan kepada pelaku bahwa wajah dan lokasinya sudah terekam oleh pihak berwajib! Mundur sekarang juga, kalau tidak polisi akan segera melacaknya dan meringkusnya.

Kemunculan seorang polisi pada layar kaca dan melihat wajah sendiri juga terpampang di atasnya akan membuat psikologi pelaku menjadi kacau dan mengira bahwa kejahatannya telah terekspos!

Ini adalah sebuah recording app yang diciptakan khusus dengan tujuan mencegah terjadinya kejahatan dan merekam wajah pelaku. Meskipun mungkin tidak berhubungan langsung dengan pihak polisi, namun app ini bisa menjadi penangkal pertama sebelum terjadinya kejahatan.

 

▼ Berikut ini video tentang app-nya!

Ada yang punya pengalaman memakai app ini? Bagaimana menurutmu, berguna atau tidak di saat-saat genting?

Sumber: YouTube

 

………………………………………

Gadis Suku Pashtun, Golongan Wanita Tercantik Di Dunia!! Serius Memang Cantik!! (Lihat Gambar)

Bagi kebanyakkan orang lelaki, mencari peneman hidup yang cantik dan menawan sudah pasti menjadi satu kemestian.

Namun, tahukah anda bahawa golongan wanita yang paling cantik di dunia terdiri dari kaum wanita dari suku Pashtun?

Suku Pashtun adalah salah satu suku di Afghanistan. Populasi mereka terletak di wilayah timur selatan negara yang penuh konflik dan hidup di pedalaman. Kebanyakannya mereka tidak mampu untuk memiliki alat solek seperti gadis-gadis negara lain.

Jadi apa yang anda lihat memang kecantikan mereka secara semulajadi! Dan, gadis suku Pashtun memang memiliki kriteria yang disebut-sebut sebagai golongan gadis tercantik dunia.

Ciri-ciri utama yang terdapat pada mereka adalah mata yang besar berwarna biru kehijauan dan berhidung mancung seperti orang eropah namun mereka jauh lebih cantik.

Mata mereka sangat mempesona seolah-olah ia mampu menyihir seseorang untuk terus menatap wajah mereka. Wanita dalam suku Pashtun sendiri mendapat kedudukan yang sangat mulia.

Foto_Kecantikan_Alami_Wanita_Pashtun

Perempuan bagi kaum mereka, bagaikan bunga yang mesti dilindungi dan umpama harta yang paling berharga dalam keluarga.

“Mereka sangat menjunjung tinggi kedudukan wanita seolah-olah wanita itu adalah harta yang paling berharga.”

Bahkan, orang Pashtun akan berasa sangat malu sekiranya anggota keluarganya terlihat oleh orang luar selain ahli keluarga sendiri.

Walaubagaimana pun, tetap ada beberapa wanita Pashtun yang menjejaki karier sebagai selebriti di Pakistan dan India. Wajah mereka menjadi salah satu daya penarik yang sangat kuat.

Foto_Kecantikan_Alami_Wanita_Pashtun

Ada juga sumber yang mengatakan suku kaum Pashtun ni merupakan golongan kaum Aryan yang asal.

Wanita bagi Suku Pashtun bagaikan harta yang paling berharga dalam keluarga. Oleh karena itu harus dilindungi. Mereka akan sangat malu apabila ada wanita dalam keluarganya dilihat oleh orang dari golongan luar.

Sumber: Drysheet.blogspot



Sumber Karipap Panas http://ift.tt/2x6I2jL

Ulasan